Spre deosebire de studiile precedente, am lărgit simțitor sursele din care colectăm informație relevantă pentru a face o evaluare obiectivă și echidistantă a brand-ul de angajator.
Astfel, pentru a evalua employer brand-ul companiei pe care o reprezinți, veți participa la două componente ale studiului:
Componenta INTERNĂ presupune chestionarea managerilor și profesioniștilor companiei tale. Îi vom invita să se expună cu referire la satisfacția privind activitatea în companie, în dependență de principalele aspecte ale funcționării acesteia:
Condițiile de muncă;
Oportunități de dezvoltare;
Salarizarea și beneficiile;
Colaborarea în companie;
Relațiile cu superiorul și colegii;
Etc.
Comparând rezultatele companiilor participante la studiu, vom identifica cei mai buni angajatori la nivel național.
Componenta EXTERNĂ a studiului va ținti următoarele grupuri țintă:
Potențialii angajați: specialiști și manageri din alte companii din domeniu, etc;
Studenți de la specialități relevante;
Reprezentanți ai agențiilor de recrutare;
Foștii angajați ai companiei Dvs. (opțional).
Vei cunoaște cât de recunoscut și apreciat este brand-ul de angajator al companiei tale, precum și ce este necesar să faceți pentru a-l consolida.