MARY KAY (MOLDOVA) LIMITED S.R.L. (2012)

Error message

Notice: Undefined index: path in better_exposed_filters_exposed_form_plugin->exposed_form_alter() (line 1154 of /home/admin/web/top-employers.axa.md/public_html/sites/all/modules/better_exposed_filters/better_exposed_filters_exposed_form_plugin.inc).

Astăzi „Mary Kay” este una dintre celemai mari compani iinternaţionale ce oferă produse cosmetice de peste 200 de tipuri pentru îngrijirea tenului, corpului, parfumerie şi cosmetice decorative distribuite prin metoda vânzării directe.Compania a fost denumită în cinstea fondatoarei Mary Kay Ash care a pus bazele unei noi istorii pentrufemei, ce visau la propria afacere. Iar cel mai mareț vis al său a fost să ajute femeile să capete încredere în forţele proprii, să atingă culmile succesului fără a-şisacrifica rolul de mamă şi de protectoare a căminului familial. Peparcursul a 50 de ani „Mary Kay” rămâne a fi una dintre celemai de succes companii de produse cosmetice. Mary Kay Ash era convinsă că a creat o Companie„ce are suflet”.

Graţie programului internaţionalde responsabilitatesocială„Rozul schimbă viaţa®”, care se desfășoară pe parcursul acestor 50 de ani, compania Mary Kay ajută femeile şi copiii din întreaga lume să-şiîmbunătăţească viaţa. În cadrul programului„Rozul schimbă viaţa®”compania Mary Kay a donat milioane de dolari.

Înanul 2012, toți cei care cumpărau noul luciu de buze Mary Kay® Nouri Shine Plus® „Speranță”și„Inspirație” în mod automat participau la acțiunea de caritate „Rozul schimbă viaţa®”. În colaborare cu Organizația Internațională pentru Migrație (OIM), compania Mary Kay (Moldova) a donat 13 lei din vânzarea fiecărui luciu de buze pentru suportul victimelor traficului de ființeu mane din Moldova. O parte din banii colectați au fost donați școlilor-internat din țara noastră, ca în ajunul sărbătorilor,fiecare copil,lipsit de grija părintească, să se simtă fericit.

Pe parcursul mai multor ani,compania Mary Kay organizează acțiunea globală„În serviciul binelui”, pentru a dărui întregii lumi 1 milion de ore în serviciul binelui. La aceastăacțiune de caritate participătoți Consultanții de frumusețe, colaboratorii Companiei, prietenii și cunoscuțiilor, precum și toți doritorii de a face fapte bune.

Consumatorii care utilizează produsele cosmetice ale companiei Mary Kay sunt printer cei mai fideli din lume.
Anual, Compania alocă milioane de dolari pentru cercetări, pentru a fi sigură că produsele Mary Kay® corespund celor mai înalte standarde de calitate și siguranță. De asemenea, Compania colaboreazăcu specialiști de renume îndomeniul dermatologiei.

Compania urmăreşte permanent ca produsele sale să corespundă şi chiar să depăşească aşteptările consumatorilor. Mii de femei din întreaga lume utilizează şi apreciază produsele Mary Kay® sub supravegherea experţilor pentru a înţelege ce beneficii doresc să obţină de la produselepe care le utilizează.
Compania garantează 100% calitate pentru fiecare produs Mary Kay® pe care îl recomandă Consultantul Independent de frumusețe clienților.

Filiala din Moldova a companiei Mary Kay s-a deschis la 13 septembrie 2005. „Scopul nostrum este de a oferi femeilor din Republica Moldova cele mai bune oportunităţi, posibilitatea de a se implica într-o afacere şi a avea acces la produse de calitate – spune doamna Marina Moraru, director Mary Kay Moldova. Compania este renumită tocmai graţie culturii sale corporative şi oamenilor care lucrează aici.
Anume din acest considerent acordăm o atenţie deosebită dezvoltării angajaţilor din cadrul companiei. Angajaţii noştri au posibilitatea să meargă la diferite programe de training, atît interne, cît şi în afară având un spectru larg de tematici relevante pentru executare aactivitaţii. De asemenea, participă la evenimente de dezvoltare personală (art terapie, gândire «out of the box», training de creativitate) şi întărirea spiritului de echipă.

Fiind parte a unei companii americane de proporţii, angajaţii noştrii au parte activ la multe programme şi proiecte corporative globale. Participând la programul «Mentorring», angajatul îşi dezvoltă abilităţile sale profesionale prin intermediul comunicării cu colegii – mentori din alte ţări. Programul «Welness» a fost elaborat special în scopul îngrijirii sănătăţii angajaţilor presupunând participarea la diverse provocări concepute pentru a menţine forma fizică şi mentală, pentru a deveni sănătos spiritual şi fizic. Programul «NEO» (new employee orientation) a fost creat special pentru asimilarea noilor angajaţi ai companiei ajutându-i să se integreze mai rapid în noul colectiv „îmbibându-se” cu filosofia, misiunea şi strategia companiei. Toţi angajaţii periodic trec prinprocesul de atestare care oferă posibilitatea de a obţine feedback cu privire la activitatea angajaţilor, schiţarea planului de dezvoltare şi stabilirea obiectivelor fiecărui angajat astfel încât acestea să fie în corespundere cu strategia companiei.

Compani anoastra se distinge printr-un concept filozofic unic, bazat pe Regula de aur pe care Mary Kay a împrumutat-o din Biblie „Tratează-i pe oameni aşa, cum vrei să fii tratat tu însuţi”. Aceasta presupune o abordare onestă a muncii, clienţilor şi colegilor. Regula de Aur este un principiu vital în companie, ce defineşte şi relaţia cu familia şi ceilalţi. Cultura corporativă unică este susţinută zilnic de către Comitetul pentru Cultură (în componenţa căreia intră reprezentanţi din toate departamentele), ce se implică activ în viaţa corporativă a colectivului, editând şi o revista pentru angajaţi.

Conform unui sondaj realizat la nivel mondial, angajaţii noştri sunt mândri de faptul că fac parte din Mary Kay, iar gradul de satisfacţie este printre cele mai înalte încomparaţie cu alte companii.